Často kladené otázky

 

O cestovných kozmetických sadách

 

  • Je balíček vhodný do lietadla?
    • Áno. Balíček skladám tak, aby vyhovoval podmienkam všetkých leteckých spoločností. Môžete si ho tak vziať aj na palubu lietadla.
  • Nezabavia mi balíček pri bezpečnostnej kontrole na letisku?
    • Určite nie. Kozmetická taštička je vybavená produktami do 100 ml, čo je maximálny možný povolený objem tekutých produktov, ktoré si môžete bez problémov vziať na palubu lietadla. Celkovo si môžete vziať na palubu lietadla tekutiny v celkovom objeme až 1 liter.

 


 

Doručenie balíčku

 

  • Koľko trvá, kým balíček dorazí?
    • Pokiaľ si balíček objednáte do 8:00, balíček odosielame v rovnaký deň (platí pre platbu na dobierku). Každý ďalší balíček odosielame do 24 hodín od prijatia objednávky/po pripísaní peňazí na účet. Podľa voľby dopravcu k vám môže balíček cestovať 1-3 dni.
  • Ako sa dozviem, že je moja zásielka na mieste pripravená k vyzdvihnutiu?
    • Po doručení zásielky na vami zvolené výdajne miesto alebo pred vaše dvere, vám príde od zvoleného dopravcu SMS a e-mail s heslom, ktorým sa identifikujete pri vyzdvihnutí alebo prebraní zásielky. Zároveň svoju zásielku môžete od samého začiatku sledovať online cez trackovacie číslo.
  • Ako dlho mám na vyzdvihnutie zásielky? 
    • Po obdržaní hesla máte na vyzdvihnutí 7 dní. Pokiaľ by ste si behom týchto 7 dní zásielku nestihli vyzdvihnúť, dajte nám vopred vedieť, aby sme informovali dopravcu o predĺžení úložnej doby.

 


 

Ďalšie praktické informácie

 

  • Musím sa zaregistrovať na e-shope, aby som nakúpil?
    • Pokiaľ u nás chcete len nakúpiť, registrovať sa nemusíte. Avšak s registráciou môžete čerpať ďalšie výhody vrátane aktuálnych akcií, zliav a cestovateľských tipov.
  • Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?
    • Samozrejme. Ako spotrebiteľ môžete zo zákona vrátiť tovar do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru. Tovar však musí byť nepoškodený a nepoužitý, tak ako stanovuje reklamačný poriadok.
  • Ako zistím, či je tovar na eshope skladom?
    • Pokiaľ tovar vidíte na našich stránkach "skladom", produkt máme skladom v dostatočnom množstve a môžeme vám ho ihneď odoslať. Ak by ste potrebovali objednať viac ako 50 kusov určitého tovaru, dajte nám vopred vedieť na info@zapakuj.cz.
  • Ako postupovať pri reklamácii?
    • S nami bude každá reklamácia hračka. Celý postup s jednotlivými krokmi nájdete TU.
Zapakuj.sk nájdete na GLAMI.sk